24.4.2015

TGIF


Puuh, sanoo hän nostaen jalat pöydälle. Olipa viikko. Meillä elellään pääasiassa hyvin rutinoitua arkea, joka pyörii omalla painollaan. Mutta välillä tulee näitä erikoisviikkoja, kun mikään rutiini ei pelaa vaan kaikki menot kasautuu aiheuttaen oikean suman. Minä olen tällä viikolla suhannut pitkin maakuntaa työreissuilla ja olen joutunut lähtemään töihin paljon normaalia aikaisemmin. Tämä on sotkenut tehokkaasti koko perheen normaalit aamurutiinit. Iltapäivää sotkemassa taas ovat olleet harrastukset. Tämä on se viikko, kun kesä- ja talvilajit menevät päällekkäin, joten joka ilta on ollut menoa suuntaan tai toiseen. Mieheni vetämä harrasteryhmä teki kalenterin jo mahdottomaksi eli selviämiseen tarvittiin myös isovanhemmat mukaan. Ihme kyllä kaikessa säädössä ollaan oltu kaikki oikeissa paikoissa oikeaan aikaan.

Ja mitä olisikaan hässäkkäviikko ilman pientä kuumeilevaa miestä, liian helppoako? Riesana vielä huonosti nukutut yöt. Mun sisäinen herätyskelloni varmistaa, että jos aamulla pitää olla tiettyyn aikaan jossain, herään ainakin tuntia liian aikaisin. Niinpä olen tällä viikolla useampana aamuna herännyt jo viiden jälkeen. Sanoinko jo, että onneksi on perjantai.

Mies lähti koko viikonlopuksi "terassitalkoisiin", joten me otetaan iisiä. Suunnittelin ensin siivoavani tänään, mutta nyt kroppa sanoo, että levätään. Ehtii sitä huomennakin. Kun tänään olen saanut pienet miehet unten maille aion hemmotella itseäni itseäni jalkakylvyllä ja kasvonaamiolla, sipsikulholla ja muutamalla Silta-jaksolla (kyllä, olen taas koukuttanut itseni..)

Rentouttavaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...