23.8.2012

Uusia luottotuotteita

Mä olen todella huono kokeilemaan mitään uutta kempparipuolella. Mua ärsyttää yli kaiken kaappiin jäävät vähän käytetyt tuotteet. Ja toisaalta kun johonkin tuotteeseen tykästyn, en sille juurikaan hanki kilpailijoita vaan olen tyytyväinen löytööni. Tänä kesänä kaappiini on ilmestynyt kuitenkin kaksi uutta tuotetta, jotka ovat heti vakiinnuttaneet paikkansa.


Four Reasonsin hiuspuuteri on "bad hair day" -aamujen pelastus. Pesen hiukset iltaisin ja välillä käy niin, että illalla vielä hyvältä näyttäneet hiukset ovat aamulla ihan päätä myöden siis kerta kaikkiaan järkyttävät. Nyt hiuspuuteri antaa vielä yhden päivän armoa ja pelastaa kampauksen näinä aamuina. Ilahduin lisäksi kovin, kun huomasin, että tuotetta saa nykyään samasta kaupasta kuin mistä raahaan ruuatkin kotiin.

Toinen uusi ystävyys on Make Up Storen kulmakarvageeli. Mun kulmakarvat ovat hyvin omapäiset, mutta tällä pysyy kauniisti ojennuksessa. Mitenköhän olen ennen pärjännyt ilman tätä?





Muut luottotuotteeni hankin yleensä netistä www.feelunique.com. Merkkituotteet ovat siellä huomattavasti edullisempia kuin Suomesta ostettaessa. Siellä on nyt muuten kesäalet meneillään, joten kurkkaa ihmeessä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...