14.3.2013

Vaatekaapin täydennystä

Vaatekaappiprojekti on edennyt vaiheeseen täydennysostot. Tammikuussa tein ostoslistaa ja nyt olen jo jotain siitä kotiuttanutkin. Olen ollut tosi harkitsevainen ja miettinyt jo ostaessani mahdollisia asukokonaisuuksia vaatteen ympärille. Lisäksi mielessä on ollut vahvasti myös syksyllä koittava työelämään paluu.


Joulun jälkeisistä alennusmyynneistä ostin useammankin ohuen neuleen. Näille oli selkeästi tilausta mun vaatekaapissa kaikkien paksujen neuleiden rinnalla. Neuletakit on monikäyttöisiä ja mun lemppareita. Uutena kaapista löytyy nyt beige pidempi Rill's neuletakki sekä saman merkin tummempi lyhyt neuletakki. Lyhyessä neuleessa mua viehätti erityisesti sen vähän camouflagea muistuttava kuviointi. Lisäksi Benettonilta ostin kaksi 100% villaa olevaa ihanan ohutta neulepuseroa. Saa nähdä onko näissä laatu yhtä hyvä kuin äitini ainakin 15 vuotta sitten Benettonilta ostamassa neuleessa, joka on edelleen hyväkuntoisena käytössä.




Lisäksi kaappiin löytyi se kaivattu musta kynähame. Espritin hame on paksua trikoota ja siinä kulkee hauskat vinot laskokset. Myös vieressä oleva harmaa villahame on Espritin ja tämän kevään alelöytöjä. 


Lemppari alelöytöni taitaa kuitenkin olla yllä oleva Your Facen silkkipaita. Olen jo aiemmin ihastellut saman kuosista kotelomekkoa, mutta todennut sille olevan niin vähän käyttöä, että en ole sitä edes harkinnut ostavani. Kuosi kuitenkin oli mielestäni niin kaunis, että lähes joka reissulla ohi mennessä oli sitä pakko hypistellä. Nyt -80% alerekistä löytyi samaa kuosia oleva pusero, jolle käyttöä on paljon helpompi keksiä. Menee neuleen kanssa arkisemmin tai vaikkapa tuon mustan kynähameen kanssa juhlavammin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...