5.9.2012

Meikitön päivä

Huomenna vietetään Pohjoismaisen ympäristömerkin - Joutsenmerkin Meikitöntä päivää. Joutsenmerkin sivuilla kerrotaan näin: "Meikittömän päivän aikana pieni teko muuttuu Suomen erottuvimmaksi yhteiseksi ympäristöteoksi, jonka tarkoituksena on kiinnittää huomio aidosti ympäristöystävälliseen kosmetiikkaan ja vaikuttaa sen määrän lisääntymiseen."




Minulle meikkaaminen on arjen piristystä. Välillä kun peilistä kurkkaa aamulla tummasilmäinen haamu, tulee huomattavasti parempi fiilis, kun laittaa vähän ripsaria ja poskipunaa. Joka päivä en kuitenkaan meikkiä laita, varsinkin viikonloppuisin tulee usein oltua ihan naturel.


Luonnonkosmetiikkaan en ole tutustunut, koska meikkien suhteen olen vähän nirso. Olen vihdoin löytänyt iholleni sopivat tuotteet, joten vaihtaminen tai kokeileminen ei innosta. Mulla ei myöskään ole mitään hirvittävää meikkiarsenaalia. Kaapista löytyy lähinnä ne tuotteet, joita myös aktiivisesti käytän. Olen ajatellut, että on ympäristölle suotavampaa, että käytän loppuun ne tuotteet joita kaapistani löytyy kuin että kokeilen uusia tuotteita, jotka saattavatkin jäädä kaapintukkeeksi. Tavoitteeksi voisin kuitenkin ottaa, että syksyn aikana kokeilen luonnonkosmetiikasta suihkusaippuaa ja hiustenpesuaineita.

Huomenna kuitenkin aion osallistua kampanjaan.Osallistu sinäkin!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...