16.12.2013

Uuden viikon kujeet

Ihanaa viikon alkua!
Meillä otetaan lunkisti ja lomaillaan jouluun asti. Mulla oli lomapäiviä rästissä ja kun vielä päiväkodistakin ilmoitettiin joulunajan lomautuksista, oli oiva sauma ottaa tähän joulunvalmistelulomaa. Tai valmistelut on sen verran hyvässä mallissa, että taidetaan ottaa viikko aika rennosti ilman aikatauluja.


Tänään tosin oli muutama pakollinen meno. Hammaslääkärini oli joulumuistamisiksi varannut mulle tarkastusajan tähän aamuun. Ja koska jo sen takia piti lapset viedä hoitoon niin varasin samaan syssyyn sitten kampaamoajankin. Toteutin vihdoin pitkään haaveilemani muutoksen. Olen jo vuosia haaveillut otsatukasta, mutta koska otsalta löytyy kiva pyöriäinen olen jättänyt sen vaan haaveeksi. Nyt päätin, että pakko se on kokeilla, muuten jatkan haaveilua aina vaan. Tällä hetkellä olen todella tyytyväinen päätökseeni, katsotaan saanko myös itse pidettyä otsiksen kuosissa...

2 kommenttia:

Kiitos viestistäsi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...