21.8.2012

Syksyistä päälle

Vaikka suunta vaatekaapista on ollutkin viimeaikoina ovesta ulos, niin onhan sinne jotain uuttakin tullut. Ihania syksyisiä värejä ja tunnelmia.




Ihanat oranssit housut löysin VeroModasta. En keväällä hankkinut kirkkaanvärisiä housuja, vaikka niitä jokaisessa vaateliikkeessä olikin tyrkyllä. Nyt kuitenkin yhdet farkut hajosivat eli tarvetta oli uusille. Mulla on runsaasti tummia neuleita joihin nämä housut tuovat ihanasti väriä. Kokeilin näiden ohella myös luumunvärisiä samanlaisia, mutta se ei ollut mun värini, vaikka tänä syksynä juuri tuota luumunväriä näyttää reilusti olevan.


Ihana muhkea huivi on Lindexiltä. Tämä on ensimmäinen eläinkuosinen "vaate" mun vaatekaapissa ikinä.  Huivi oli rakkautta ensisilmäyksellä. Vaatekaapin tyhjennys koski myös huivilaatikkoani, sillä olen vihdoin tajunnut, miksi mulla huivit eivät koskaan ole näyttäneet hyvältä. Ne ovat yksinkertaisesti olleet liian kapeita ja pieniä. Nyt mulla on pari tällaista muhkeaa ja ihanaa. Tulisipa viileämpi niin saisin ne päivittäiseen käyttöön :) Se, että huivi ja housut mätsää sävyjen suhteen loistavasti yhteen oli puhdas ja onnekas sattuma!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...