29.8.2012

Uusi tuttavuus Costume

Nappasin ruokakaupasta pari lehteä mukaani. Olivian ja upouuden Costumen. Olivia kuuluu mun suosikkeihin ja luen sen yleensä kannesta kanteen.



Costume lehteä mainostettiin jossain Olivian pikkusiskona, joka on keskittynyt pääasiassa muotiin. Siksipä mulla olikin tiettyjä ennakkoluuloja lehteä kohtaan. Nappasinkin sen mukaan oikeastaan vaan edullisen hinnan takia. Lehti on todellakin muotia kannesta kanteen eli ei ihan mun juttuni. Tykkään muotijutuista, mutta mulle riittää kyllä se annos mitä esim. Oliviassa on. Puolessa välissä lehteä alkoi jo tulla ähky kaikista vaatteista. Mutta yksi juttu kyllä ilahdutti. Yhdeltä aukeamalta löytyi mun uusi huivini, josta oli juttua täällä. Taidan sittenkin olla edes vähän kartalla :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...